Projekty

Wykonujemy projekty technologiczne sklepów 2D – wg naszego pomysłu i doświadczeń. Pracujemy nad projektem do ostatecznej akceptacji rysunku, uwzględniając Państwa uwagi i sugestie.

Etapy naszej pracy:

  • wizja lokalna w miejscu inwestycji
  • projekt technologiczny sklepu 2D
  • rzut technologiczny dla Sanepidu z uwzględnieniem wymagań higieniczno-sanitarnych
  • oznaczenie stref sprzedaży

 

  • wykonanie projektów poszczególnych mebli z uwzględnieniem wizerunku marki, również kreacja mebli niestandardowych
  • opracowanie wizualizacji 3D – kilka ujęć w warstwach przestrzennych
  • identyfikacja wizualna – oznakowanie asortymentu, tablic, elementów graficznych, itd
  • projekt elewacji zewnętrznej
  • opracowanie projektów dla firmy remontowej/ budowlanej z uwzględnieniem instalacji elektrycznych, przyłączy wodno-kanalizacyjnych, itd
  • dobór kolorystyki, materiałów, projekty podłóg, sufitów, ścian
  • oświetlenie specjalistyczne poszczególnych sekcji sprzedaży z uwzględnieniem rodzaju lamp, natężenia i koloru światła.
  • oferta i kosztorys wyposażenia i montażu lokalu wg uzgodnionych projektów
  • koordynacja prac na wszystkich etapach inwestycji

Merchandising jako ważny element wspierania technik sprzedaży – rozmieszczenie asortymentu, opracowanie strefy wejścia, okreslenie stref zimnych i gorących sklepu , zasada prawej ręki, materiały POS, atmosfera sklepu, oświetlenie…

Stosując nowoczesne formy sprzedaży pomożemy uzyskać wymierny wpływ na zakupy Państwa Klienta – zaplanowane i  niezaplanowane, również  impulsowe – organizacją przestrzeni półek znacząco możemy wpłynąć na zawartość koszyka zakupowego, co bezpośrednio przełoży się na zysk sklepu.

Oferujemy Państwu pełną usługę merchandisingu:

  • analiza asortymentu pod kątem wydajności półki , inwentaryzacja asortymentowa poszczególnych półek
  • szkic layoutu – ustawienie asortymentu wg grup towarowych, rozmieszczenie kategorii towarowych w sklepie, z uwzględnieniem możliwości ekspozycyjnych nowego projektu w celu uzyskania optymalnego efektu sprzedażowego
  • obecność specjalisty podczas zatowarowywania sklepu jako koordynatora zespołu dla osób pracujących w sklepie
  • przeszkolenie personelu z ogólnych zasad merchandisingu i prawidłowej ekspozycji towaru